נתניהו וראשי הסיעות בקריאה לבנט ולסער: בואו לממשלת ימין על בסיס רוטציה משולשת

איתי גדסי 5 Comment on נתניהו וראשי הסיעות בקריאה לבנט ולסער: בואו לממשלת ימין על בסיס רוטציה משולשת

ראש הממשלה נתניהו וראשי סיעות הימין במאמצים אחרונים למנוע הקמת ממשלת בנט-לפיד: "הצטרפו לממשלת ימין על בסיס הרוטציה המשולשת" | נתניהו בסרטון: "מזמין את סער ובנט לפגישה מיידית שתאפשר הקמת ממשלת ימין טובה למדינת ישראל"

בנימין נתניהו צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאמצים גדולים בגוש נתניהו למנוע את הקמת ממשלת בנט-לפיד: ראשי סיעות גוש נתניהו חתמו לפני זמן קצר על מכתב הקורא לבנט ולסער להפסיק את המגעים עם השמאל ולהקים ממשלת ימין, על בסיס הצעת הרוטציה המשולשת.

"מתוך נכונות לשים בצד כל שיקול אישי ומתוך נכונות לעשות צעדים חסרי תקדים ומרחיקי לכת כדי להבטיח את ביטחונה ואופיה של מדינת ישראל, בניסיון אחרון למנוע ממשלת שמאל שתסכן את המדינה, אנו, ראשי סיעות גוש הימין החתומים מטה, מציעים בזאת לח"כ גדעון סער ולח"כ נפתלי בנט את ההצעה הבאה", נכתב במכתב.

על פי ההצעה: "1 – תוקם ממשלת ימין. 2 – ח"כ גדעון סער יכהן כראש ממשלה החל מיום השבעת הממשלה ה-36 ולמשך שנה ושלושה חודשים. חברי הכנסת של סיעותינו יחתמו על המסמך הדרוש לנשיא המדינה לשם מתן האפשרות לח"כ סער להקים את הממשלה. 3 – ראש הממשלה בנימין נתניהו יכהן כראש הממשלה החל מתום תקופת כהונתו של ח״כ סער הנקובה בסעיף 2 וזאת למשך שנתיים.  ח״כ נפתלי בנט יכהן כראש ממשלה ביתרת תקופת כהונת הממשלה החל מתום כהונתו של ראש הממשלה נתניהו כמפורט בסעיף 3 לעיל".

כמו כן, נכתב: "5 – סעיף הפריטטיות יבוטל. 6 – שר המשפטים ימונה בהסכמה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם סרטון בו קרא לבנט ולסער להפגש עמו ולהתחיל במשא ומתן: "אנחנו נמצאים ברגע גורלי לביטחונה, אופיה ועתידה של מדינת ישראל. ברגע גורלי כזה שמים בצד כל שיקול אישי ונוקטים צעדים מרחיקי לכת, חסרי תקדים אפילו. זה מה שכל ראשי סיעות הימין ואני עשינו עכשיו. חתמנו על הצעה מרחיקה לכת לגדעון סער ונפתלי בנט, הצעה שתמנע הקמת ממשלת שמאל מסוכנת ותבטיח הקמה של ממשלת ימין חזקה ויציבה לשנים רבות שתדאג לכל אזרחי ישראל. כל ראשי סיעות הימין ואני מזמינים את גדעון סער ונפתלי בנט – בואו עכשיו, מייד, לפגישה שתאפשר הקמת ממשלת ימין טובה למדינת ישראל".

צילום: פלאש90

הבוקר דחה סער את הצעת נתניהו לרוטציה משולשת: "עמדתנו ומחוייבותנו היתה ונותרה: החלפת שלטון נתניהו. בהתאם לכך נמשיך לפעול. המלצה חמה לימים הקרובים: התעלמו מספינים", כתב סער קצרות.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    זה חייב להיות
    אם לא יש לנו ממשלת שמאל מסוכנת

    1. הוא לא שמלאני רק נמאס לו מהמשחקים של ביבי